Liber Falxifer I – Praktyka Magiczna

Poświęcona statua Seniora la Muerte odgrywa bardzo praktyczną rolę w magicznym praktykach jego kultu.

Jednym ze zwyczajnych sposobów na kontrolowanie, zdominowanie, przeklęcie i powolne zniszczenie kogoś z pomocą Pana Śmierci jest umieszczenie fotografii tej osoby u stóp magicznego fetyszu. Zamiast zdjęcia można również użyć rzeczy powiązanych z daną osobą, jej imienia zapisanego na kartce papieru siedmio lub trzynastokrotnie, pęk włosów, paznokcie, lub część ubrania, którą ta osoba nosiła.

Jeśli rytuał jest odprawiany z zamiarem skrzywdzenia osoby przedstawionej na zdjęciu, wówczas prace należy rozpocząć w poniedziałek o północy. Magiczna intencja jest przedstawiana Panu Śmierci i zdjęcie umieszczane u podnóża jego statuy. Wówczas prosi się go o zniszczenie osoby przyniesionej do niego, w zamian za zwyczajową ofiarę składaną na ołtarzu. W tym momencie gromadzi się wszystkie negatywne myśli i emocje związane z tą osobą, całą nienawiść i żal i powtarza się prośby do Pana Śmierci wizualizując jednocześnie różne formy cierpienia i śmierci jakie mają spotkać tą osobę z woli Twojej i Seniora la Muerte.

Cały ten proces jest powtarzany ciągle przez trzynaście następujących po sobie nocy i każdej nocy ofiara składana Panu Śmierci zamieniana jest na świeżą. Trzynastej nocy, która przypadnie w Sobotę (dzień Saturna), cały proces jest powtarzany jak poprzednio, z tym, że na końcu fotografię należy spalić w płomieniu lewej świecy umieszczonej na ołtarzu.

Podczas gdy to zdjęcie lub inny link z ofiarą będzie płoną należy deklamować siedmiokrotnie: „W imię Seniora la Muerte, umrzyj mój wrogu, [imię ofiary].” podczas wizualizowania ofiary krzyczącej w agonii i będącej ścinaną przez kosę Szkieletowego Pana. Prochy pozostałe po linku należy rozprószyć na darach ofiarnych, które następnej nocy należy zanieść na cmentarz.

Gdy czar się dopełni i efekty dotkną ofiarę, należy podarować kawałek srebra lub złota Panu Śmierci, umieszczając go w skrzyneczce na ofiarę. Następna poniedziałkowa noc jest poświęcona Panu Śmierci i należy potroić jego zwyczajową ofiarę.

To istotny by pamiętać o zapłacie dla Seniora la Muerte za wszystkie jego błogosławieństwa i przysługi. Należy zawsze dawać mu to, co mu się obiecało za okazaną pomoc. Jeśli przysięgi nie są dotrzymywane, Pan Śmierci może zabrać coś lub kogoś naprawdę bliskiego, czego możemy nie udźwignąć.

Istnieją również inne zwyczajowe rytuały, które mogą być wykonane z pomocą Seniora la Muerte na przykład w celu zabezpieczenia finansowego, przyciągania pieniędzy i bogactwa. Na przykład prosty rytuał pieniężny może być wykonany każdego siódmego dnia miesiąca.

O północy, tradycyjna ofiara jest składana przed fetyszem Seniora la Muerte oraz wzywa się Pana Śmierci i błaga. Wówczas On w Jego bogactwie jako posiadacza wszystkich podziemnych bogactw jest proszony o pieniądze i urodzaj.

Złotego koloru moneta (lub srebrnego) jest moczona w zawartości kielicha Pan Śmierci i następnie umieszczana wewnątrz małego, jedwabnego woreczka. Zanim woreczek położy się przed stopami fetyszu, należy okadzić go w dymie z siedmiu liści laurowych i ponownie wezwać moce Pana Śmierci w celu uzyskania dobrobytu i pieniężnej obfitości.

Cały rytuał musi być przeprowadzany siódmego dnia miesiąca przez siedem następujących po sobie miesięcy, w celu utworzenia prostego, ale bardzo potężnego, przyciągającego dobrobyt talizmanu kierującego moce wprost od Santa la Muerte.

W poniedziałek następujący po włożeniu do woreczka siódmej, ostatniej monety, aktywowany talizman zanoszony jest na cmentarz i zakopywany w grobie bogatego człowieka. Siedem złotych (lub żółtych) świec umieszczanych jest wokół miejsca,w  których zakopano talizman. Wówczas cienie zmarłych i chtoniczne duchy są przywoływane w imieniu Seniora la Muerte, Lorda Cmentarzy i proszone o obdarowanie bogactwem, do którego uprawnia nas zakopany talizman. Duchy proszone są o otwarcie nam wszelkich dróg do wzbogacenia się i w ofierze składa się im alkohol i tytoń. Praca z duchami zostaje zakończona, a ich Mistrz jest chwalony. Należy opuścić cmentarz nie oglądając się za siebie.

Struktura wielu tych prac magicznych zamkniętych w kulcie Seniora la Muerte silnie przypomina czarostwo praktykowane w tradycji Brujerii Ameryki Łacińskiej i wielu Afro-Brazylijskich i Afro-Karaibskich kultów. Jeśli ktoś dobrze rozumie okultystyczną logikę stojącą za strukturą tych rytuałów jest możliwym dla niego stworzenie osobistych rytuałów, bardziej ezoterycznych i na wyższym poziomie pracy ze Świętą Śmiercią. Należy pamiętać, że Senior la Muerte potrafi wywoływać zmiany w świecie fizycznym, ale przede wszystkim posiada moce duchowe pozwalające uwolnić jego wyznawców z okowów wiążących ich ograniczeń materialnej egzystencji. Dzierży on klucze mogące otworzyć „wrota duszy” prowadzące do wyższych form egzystencji.

Pan Śmierci jest wspaniałym alchemikiem i śmierć jaką On przynosi może być aktem wyniosłego procesu alchemicznego, transmutującego i oczyszczającego duszę i ducha człowieka i w ten sposób przyspieszyć jego ewolucję, prowadząc do transcendencji i oswobodzenia. Z tego powodu należy pamiętać, że SLM/Senior das Almas (Pan Dusz) chroni i kontroluje fizyczną i duchową ścieżkę i dlatego powinno się do niego zbliżyć dla dobra zarówno niskiego jak i wysokiego czarostwa.

Pośród głodnych ciemności Śmierci, światły odnajdzie swoje własne wewnętrzne światło, które zapłonie z dala od iluzji skończoności życia i oświetli ukrytą ścieżkę do Wiecznego Królestwa.