Witajcie.

Temat na forum 'Powitania' rozpoczęty przez Elatha, Listopad 1, 2017.

1. Elatha

Neofita
    Expand Collapse

Polubienia:
    0
    #1 Elatha, Listopad 1, 2017
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Listopad 1, 2017
    Obserwuję stronę Aetherius od dawna, jednak dopiero dziś zdecydowałam się na opublikowanie pierwszego posta. Nie ukrywam, że przyczyniła się do tego lektura jednego z artykułów na temat cech, które powinien posiadać adept nauk ezoterycznych. Od dłuższego czasu staram się szlifować swoją osobowość i pozbywać kompleksów objawiających się m.in nieśmiałością i brakiem pewności siebie. Przechodząc do sedna, czyli krótkiej autoprezentacji - mam 22 lata i jestem studentką historii żywo zainteresowaną duchowością człowieka. Chciałabym napisać pracę magisterską na temat ruchów ezoterycznych na przełomie XIX i XX w. Próbowałam przeforsować tenże temat już podczas I stopnia studiów, jednak zostałam odrzucona przez promotora powołującego się na klauzulę sumienia (taka śmieszna anegdotka).
    Jeżeli chodzi o doświadczenie magiczne to jest ono nikłe, chociaż świadomie staram się zgłębiać wiedzę od mniej więcej czasów gimnazjalnych. We wczesnym dzieciństwie czułam silny pociąg do wszystkiego co było związane z szeroko pojętą ezoteryką. Nie mam pojęcia czy to predestynacja, czy wybujała wyobraźnia, ale zaobserwowałam, że wiele osób pisząc o swoich doświadczeniach odwoływało się do różnych emocji z wieku szczenięcego. Chęć "zgłębienia tajemnic magii" towarzyszy mi odkąd pamiętam i pomimo upływu lat nigdy mnie nie opuściła. Przyznaję jednak bez bicia, że jestem człowiekiem zagubionym duchowo (stąd też jak mniemam bardzo częste sny o opętaniu, walka w nich z jakimś nieuosobionym złem itd.).
    Do tej pory praktykowałam raczej magię niską, np. rytuały ochronne, proste rytuały z wykorzystaniem magii ziół i świec etc. Zajmowałam się również sigilizacją oraz magią run.